03 July 2010

makan...




ini gambar pade waktu malam, pegi makan dengan keluarga dekta jusco, makan ape?..makan pizza..haha..kelakar2....
tengok gambar2 aku, baikkan...baju tu aku butang kat atas sekali, sebabnye kakak aku cakap aku nmpak keding dan selekeh gile kalau tak kancing... ade satu rahsie tentang baju tu, rahsienye ialah baju tu pakcik aku yang bagi..hehe
sebelum tu, dari pagi sampai tengahari, aku dan beberape kawan yang lain pegi Kompleks Rakan Muda Puchong, sebab ade seminar free dari course Map...
lepas habis pakcik LIM TECK HOE tu cakap, kitorng di jemput makan kat kantin, lepas tu pulak, pegi tangkap2 gambar... banyak jgak gamabr tapi malas nak masukkan, name pun nabil kan..haha
lepas tu lagi, naik bas, ke mane?...balik laa.. tu je, jumpe lagi!

No comments:

Post a Comment