19 August 2010

ye lah ye lah...

atas permintaan ramai, di sini mahupun di facebook juge di kelas, aku update la blog aku.....


sini ade bedtime story berserta teka teki:
Pade suatu hari ade seekor arnab berjalan-jalan seorang diri tanpa membawa ikan keli kepunyaan neneknya. Tiba-tiba, sang arnab tersebut ternampak seekor kambing yang sedang berdiri. Sang arnab bertanya kepada sang kambing "Kambing, oh kambing, mengape kau berdiri di sana, berdirilah di sini". "Aku bukannya sesiapa untuk berdiri di sana" jawab kambing. " ek elehh, touching ke mamat ni, balik kampung mandilah kambing! buat malu ayah kau, iaitu semut, je"herdik sang arnab. Setelah mendengar herdikan sang arnab tadi, sang kambing terus membunuh diri, tetapi sebelum ia membunuh diri, dia berkata "Jika aku mencintaimu, sudah tentu orang kata aku ni gay, tetapi orang yang cakap itu pasti lebih teruk daripada aku, maka dengan itu aku tidak jadi untuk membunuh diriku". Sang arnab berasa tersirap darahnya lalu berkata" kambing, kau tu dah la kambing, lembu pulak tu, dengar sini, aku ambil angin ni bukannya nak dengar bebelan kau tu, tapi aku datang ni nak ambil angin''. Setelah berfikir panjang, sang kambing pun mengambil sebuah sudu besi kepunyaan ibu tirinya lalu menikam-nikam perutnya berulang-ulang kali, maka dengan itu tamat lah riwayat sang arnab.

ok, ni teka tekinye, kenape kambing yang bunuh diri, tapi arnab yang mati?...haha, tunggu jawapannya di episod yang akan datang

No comments:

Post a Comment