14 September 2010

hari raya

Rasenye belum terlambat kalau nak ucap selamat hari raye maaf zahir batin kat sini hehe. Jadi untuk post kali ni aku nak cerite aktiviti aku selame beberape hari kat kampung. Tapi ringkas-ringkas je lah. Sebabkan aku rase malas, aku skip terus ke malam raye.
main bunge api, best haha, dengan saudare2 yang lain sekali.
haa, ni pulak waterrafting haha... ni motor arwah atuk aku, aku pusing2 depan rumah pakai moto ni...hehe

Pastu esoknye raye, raye hari jumaat kan?...so kitorang tak pegi banyak rumah sangat...

Sesi bergambar, tapi ni sebahagian je, yang lain-lain belum balik lagi..
Ni kubur moyang aku, iaitu mak atau ayah atuk aku.. kat Bagan ni..
Ni pulak kubur atuk aku dekat merlong..
Sesi gambar- gambar lagi,haha..ni sedare lain dah ade, tapi yang dah ade pulak ade yang dah balik...
Ini semalam, sedare dari kelantan datang nak ziarah atuk aku yang tinggal kat sini..
haa, yang ni adik aku yang edit, aku curi..haha

Nampaknye tu je lah yang aku boleh cerite...jumpe lagi!

No comments:

Post a Comment