21 June 2009

GO SKATE DAY!21 JUNE 09

21 jun aku bermule dgn penggeliatan selepas celiknye mate dari mati sementara around 6.30 o'clock.pastu tido balik dan bgn blk dalm kol 7.lepas mandi je aku terus calling2 skaters berdekatan untk menyambut HARI PERGI MELUNCUR kt bukit jalil. malangnye, takde sape pon yg ikot aku. aku buat keputusan untk skate sorg2 kt bkt jalil tu...tibe2 aku rase mcm nk pergi shah alam naik trequetra(nme moto kesayangan aku,haha) aku. tp aku xtau jalan. tp takpe nabil, ko call lah aizat, mne tau die tau jalan... aku pon pergi lah ke public fon brdkatan, tp ia amat mengecewekan sbb die x angkat... 'siot btol', berbisik aku seorg diri.. aku pon mmberanikan lah diri dgn meredah lautan highway. pastu, aku pon jalan dr bkt jalil lalu highway mne tah, aku ikot je signboard yg ade tulis shah alam..mse tu aku bwk 5 rnggt je, ingtkn nk makn je, trequetra aku juge kehausan. so, aku isi lah minyak 3 rnggt, bakinya 2 rnngt... lepas setengh jam menunggang trequetra, akhirnya, smpi jua...786 alhamdulillah.. smpi je aku tros smpn beg dlm box and ride... sebenarnye, aku dah terlepas skate rally dri tesco sksyn13 smpi taman xtreme tu, sbb die mule pkl 8, aku smpi pkl 9,x smpat lah....9.30, sume yg ride untk rally tu pon blk.... pro yg join boy ipoh dan joe ipoh je...pastu mmbr aku dr skola sksyn 1 ngn 4 pon ade skali, aku join lah dorg.... mase tgh syok lyn mini bowl tu, dtg seorg lelaki cine berusia dlm lngkungn 20 an dan menawarkan aku dan geng untk iklan gardenia, mle aku ckp xnk.. lme2 dorg sume sruh aku pgi, pgi lah....heat die best tp malu skit lah sbb kene men skate mcm bese pastu lambai kt pokok smbil jerit hai... aku pon buat je lah... xlme lps tu, aku join comp yg mule nye kene byr 10 rngt pastu bole msuk free sbb xde org nk msk....jugde die sruh undi pertndingn sameade legde atau game of skate, aku undi legde tp game of skate yg mng...xpe,aku msh join.... aku compete untk group kedue for saringan... group aku terdiri drpd dominique teoh, sifulan,sifulan, sifulan dan aku.. haha, xingt nme...5 org stu group... mule2 aku boleh buat pastu time swicth ngn nollie hancus! xreti....aku pon kalah dlm ranking ke 3 dlm group...tgk jam dah pkl 12.15... pastuh aku pon grk lah dr shah alam blk ke rumah...tp sesat lah sekejap smpi puchong perdana, aku berhenti kt caltex n tnye penjual tu cane nk pgi bndr knrara...ooo, kene lalu ioi rupenye.... xlme pastu smpi rumah.... parent aku xde kt rumah, yg ade kt rumh adek2 aku je... dorg tgh siapkn brg nk blk asrama....pas smyg zohor, trtido smpi kol4.. pastu aku call fadil nk ajak g klcc untk GSD part 3, tp sbbkn mse tdk mengizinkn, xjdi pegi.... ktorg pon pegi bk je... men kt moris ngn fit,aizat,am, dan hakim...tbe2 suriya dtg... die ajak aku ngn fadil tgk fazrina nyanyi mlm ni, aku nk sngt pegi tp x boleh sbb bpk aku x bgi... hmm, pasrah jela...lps men tu, blk hntr fadil dan smpi rmh blk... aku lpr sngt, nsb baik mak aku msk mee bndg kot, aku pon mkn... pastu kenyang.... malam plak, nothing special...dah, tu je....dah mcm diari je aku tulis nih,hahak...

No comments:

Post a Comment