30 June 2009

fadil jatuh cinta!

bila kau jauh, aku hilang rasa sayang dan bila ku pergi nanti ku mahu tahu yang aku lah terbaik untukmu....bila kau jauh, rasa rindu membakar dan ku benci perasaan ini ....ku mahu selalu bersamamu mengharungi kisah cinta sendiri...hari ini kau pergi, entah bila kau kan pulang...mungkin kau bawa yang lain, menghancurkan hati ini....ku mahu tahu aku lah yang terbaik untukmu... gadisku!....hahah, bodo je!emmm, ptg smlm, aku, fad, daos ngn zaki lpk tmpt bese ktorng lpk....aku men skate aku.. daos,zaki ngn fad men futsal tige org....tgh syok main, tibe2 dtg seorg guard yg bahlol tetibe mntk kt fad bola yg dorg tgh men tu, aku ingt die nk main skali rpenye nk rampasla kononnye...tp die x amik tu je. deck aku pon die kebas...siot btol! pastu die sroh ktrng ikut die pastu die blah...ktrng pon ikut lah...smpi kt sne ktorng pon tggu...pastu adek daos call, sruh blk sbb ade tution..apela, tution pon bole lpe...pastu tggl aku, fad, ngn zaki...lme gak ar tggu, guard tu buat ape aku pon xtau lah...ber*k kot...hahaha...pastu, die crmh pasal bnde bodoh contohnye......'ade x aku kacau korg selame ni, ape psl aku kacau korg, sbb ade org kacau aku'...pe lah, ayat mcm mat rempit....die kte ade org komplen psl kete die kene skateboard aku, pastu siap ckp 'nk aku tunjuk bukti kete tu kemek kene skateboard ko?'... aku pon ckp lah 'tunjuk lah' die kate plak 'kalau ade aku rampas skateboard ko, sbb aku ade hak..' aku kte 'ok'...dan ade la lg dialog yg makin bodo kalau diceritekn dan korg patut tgk muke fadil mse tu, penuh kebengisan...pastu bile smpi tmpt tu, die tukar topik dlu, aku buat bodo jela....lps tu die nk tunjuk kesan kemek yg die kte tu, tp xde sbb skateboard aku x kene pon kt kete die....sikit lg nk kene mse tu,tp org dah komplen ckp dah kene... tgk dlulah!bru ckp!...pastu die ckp lah psl jgn men kat sni lah, xkene tmpt lah...aku pon dgr je lah...pastu die bg amik blk skate ngn bola yg die rmps tu.... pastu ktrng blah ke tmpt muhkris plak, men kt sane...mase nk blah tu, ade ke ptt zaki ckp time kasih kt guard tu...kalau aku brani, aku dah maki hamun dah, kalau brani lah...ahaha...FYI,fad dah boleh ollie sikit2...bgge aku, heee...dan mulai dari saat itu fadil sudah jatuh cinta dgn kekasih barunye nye iaitu skateboard! hahaha

No comments:

Post a Comment