05 July 2009

cheer!

hai everybody!pagi td aku terbgn lewat dlm pkul 7 untk solat subuh...tp aku smyg gak, mase smyg perut aku lpr gle smpi ssh nk berdiri, bpk aku sruh makn bnyk sket mlm smlm tu, tp mse tu perut kenyang lg, so aku mkn sikit je... ble bngn pagi, waarrghh! sakit gle!....pastu aku pegi dapur amik roti 2 keping dan makan, bru kurg sket sakit....xlme kemudian aku on9 jap smbil mengajak fadil ke bukit jalil.... dia setuju lalu bersiap....8.10 aku g amik fadil then bukit jalil.... setibanya disana, gelanggang papan luncur aku kelihatan kosong melainkan tukang sapu yang sdg duduk kpntn....tp, kt tempt futsal tu agak ramai sbb ade pertndingan....aku pon main lah smbil fadil memerhati, tp tetibe bearibg aku pecah...oh my god!what i'm suppossed(harap2lah betul ejaan) to do?...haha, xdelah teruk sngt pon sbenanye...pastu dah xleh main, so aku ngn fad pon pegi lah tgk org buat senamrobik... nk ikut skali tp malulah...hahaha...xlme pastu... lpe plak, sbelum main td, aku ngn fad g makn dlu....pasru dah xtau nk buat ape...nk blk awal lg, tp dari mule aku dtg td rmai org berpusu2 ke stadium putra...tujuan?xtau lah...aku bg cdngn kt fad untuk pergi tgk... die setuju jugak...then pegi, ktorg tertnye2 ade ape kt stadium ni....fad rse ade prtndungn cheerleaders..tp xtaulah....ble smpi tgk, rpenye btul lah kate fadil....ingtkn masuk pakai tiket, rpenye x...masuk je...hahaha, pastu tgk lah pompuan yg gedik2 tu... mse MC tu tnye soalan kt pnontn jawpn sume sama iaitu menjerit....naik pekak telinge nih... pastu die sruh buat ombak, ktorg pon buat lah...pastu die sruh buat slow motion plak, ktorng buat jugak....pastu pngenalan juri2....pastu start, kumpuln pertame xbest sngt, gerakan x sharp n timing xbgus(hahah, boleh jadi juri nih)....kumpulan kedue best skit, tarian yg unik lg mantap dr sekolah mne tah....mmg smart.....pastu mak aku call sruh blk, pastu blk naik moto ngn fadil.....pastu aku smpi rumah, trus mandi sbb nk pegi rumah org kawen....pegi sne, makan smpi kenyang pastu tggu pengantin, tgk org silat ngn men kompang ape sume....pastu blk dgn sedare dtg skali dr majlis kawen tu td....ptg, aku kuar ngn fad g bk, men bola ...hahaha... dgn bggenye aku nk bgtau korg yg aku dah jaringkan satu gol td...mule sepak kene fad, pastu kene sorg lg, pastu bru gol...hahaha...tp skali je je aku dpt buat...dah le aku xreti men bola...hahak...mlm plak pegi UM tmpt kkk aku... dgr cite die yg mcm2 tu, pastu blk dan blog siap!

1 comment:

  1. wei.....
    follow aku.....
    firdauszulali.blogspot.com....
    thanks.....

    ReplyDelete