16 July 2009

okgo!

heee, slh fhm ye?..xpe2...'tersyang' tu bukan org tp deck aku....aku dah lme x bermesraan dgn die akhirnya hari ini pada tanggal 16.7.09 aku berjanjitemu di lp7 seperti semiggu sbelum ini, tp malangnya, mungkin cintanya pada ku dah pudar dan trick2 basic mcm kickflip, bs ollie sume xnk land, aaaaarrrrgggghhh!!! ko dah x syg aku ke? haa?.... tp, satu berite gembiranya ialah varial kick dan tre flip almost2 nk land hahaha.....hmmmm..... pg td mse kt skola, gajet sume bdn beuniform diambil markah, setiap gajet memerlukan penerangan tentang ikatan dan kegunaannya, dan blablabla.....pastu blk kls blaja fizik, pastu habis skola...pastu blk, pastu online, pastu main, pastu smpi part ni aku agak rase bodoh pade diri sendiri sbb tusyen aku kol6 tp aku gtusyen tu kol 7, arrrggghhh lg, smpi2 je cikgu tu kate salin je jawapan kawan kamu tu.... xpe lahh, aku pon blk.... pastu....blablablablablabla....errm, lg satu mto aku dah tukar nme ye, copek namenye...ohye, lg satu lg, aku tumpang simpati dgn keadaan ko fatimahjalang.... ni last r, lg satu i love my shortee!~

No comments:

Post a Comment