26 October 2010

Alamanda

Sambungan....Dalam pukul 6 petang tadi, aku rasa macam nak pegi jalan-jalan, tapi tak tahu nak ke mane, aku tengok minyak motor banyak lagi, aku putuskan untuk pegi Alamanda, mase dalam perjalanan, kat situ baru dalam 1jam habis hujan, so cuaca agak sejuk, tambah pulak aku naik motor, rasa macam kat luar negara, wah haha... Satu lagi lagi sebab aku raa blog dah makin bosan, aku bawak kamera, jadi ni yang aku dapat..
Meter aku tak interframekan sebab takutgambar ni disiarkan dan aku punye lesen P kene tarik, mase ni tengah dalam 220kmh je :p
hehe, aku rase gila sekejap
okay, hampir sampai...
baca tu Nabil, jangan jadi mat rempit
dah semakin dekat, bulatan Putrajaya
hahaha, masa ni lagilah, aku tengah mabuk kot, tak malu gila, mintak orang tangkapkan, dah la sorang..haha

Sebelum balik tu, aku check wallet ade 2 ringgit, aku fikir ape nak beli, aku beli rotiboy(original) haha.Sebenarnye aku tak minat sangat roti ni, lagi2 bahagian bawah die yang pekat dengan minyak or butter?ape2lah...loya tekak, tapi tadi makan elok pulak,haha

Tak lama lepas tu, balik, sampai rumah magrib dah masuk... TamaT




2 comments:

  1. Salam Nabil,

    Ewah.... dah lupa pesan org tua ye. Ini auntie pesan pulak. Sekali tu saja bawa laju macam tu. Dah tahu hujan makinlah dia nak laju. Berani pulak tu cerita dalam blog. Jangan buat kerja macam tu lagi ok...

    Tang roti tu sebenarnya memang sedap. Selalu tu sebab tak lapar. Betul tak auntie cakap?...

    ReplyDelete
  2. yang part 220kmh tu bergurau je, moto saye meter pun tak smpai bnyak tu, hehe... lagipun motor tu dah agak lame, so takut nak bawak laju.perlahan je mase ni, tu yang boleh tangkap gambar tu

    ReplyDelete