28 October 2010

sabado en la noche

Balik je dari sekolah, aku nampak ada 2 beg kecik pastu terus checkout ape tu, rupenye ia adalah sebuah kamera dan seketul lensa! Apa yang seronoknya?... yang seronoknye bukan setakat due tu je, ade lagi satu beg yang ade due lagi lens, jadi aku pun main tukar2 lens. Kamera ni guna filem so takdelah canggih mane, tapi masih tak reti guna sangat lagi lagipun nak kena hantar kedai untuk cuci bahagian dalam yang dah berfungus dulu baru boleh gune. Aku teringat pulak cerite spiderman 1, part peterparker nak tangkap gambar maryjane dekat pameran labah2 tu, die gune kamera almost sama cara snap hehe.
Ricoh jenamanya, tak sabar nak test tangkap gambar gune ni

ni semuenye, takdelah banyak sangat, aku je gebang lebih haha, yang lens paling besar kat gambar tu, aku cakap kat suriya beasr gila tapi biase je sebenarnye, haha lagi sekali gebang, aku teruja sebenarnya...


Nak memerut, jadi kena stop membebel...haa?memerut tu ape?Memerut tu macam memerang lah atau name singkatan kepade melabur dan sakit perut hehe

Selamat~

No comments:

Post a Comment