03 December 2010

Kenapa tanya aku?

kecikkan gambar ni?..takpe lah, tengok je, aku berkenan pulak nak membikin sebuah basikal macam kat gambar tu.Bile aku nak buat? hmm lepas dapat duit lah haha.. tadi dalam pukul 10.30 mcm tu, pakcik firdaus ade jemput aku pegi kenduri rumah die, jadi aku dan zaki pun pegilah, lepas habis makan tu, aku suruh daus amik basikal kat rumah die, pastu kitorang bertiga main la lumbe-lumbe, pusing dari rumah pakcik die tu, pastu lalu depan rumah daus pastu sampai tempat mule balik, ni keputusannye:
1st runner: Muhamad Nabil
catatan masa: 53. 07 saat
2st runner: Muhammah Zaki
catatan masa:54.52 saat
3rd runner:Muhammad Firdaus
catatan masa:56.something
lepas tu dah kenyang n penat, kitorang pun baliklah..
TRUCKS-destructo-mexicaliDECK-almost-impact-mullenWHEELS-choc-chunkcore52
haa, yang ni lagi penting sebenarnye, bukan tak nak beli, memang nak beli, tapi itulah hmm... kawan aku yang sorang tu dah tak tahan betul nak main, jadi aku pun tak tahan sekali, jadi yang ni pun aku akan beli lepas duit jatuh dari langit,hehe..
tengok ni, comel kan, saiz die kecik je dari dirt bike yang sebenar, people call it pitbike.... walaupun kecik, cili padi tau
haa, comel kan orang ni,haha
***
Paper aku tinggal 3 lagi, chemistry, account n PSV 2, harap2 la dapat buat dengan tenang... ape lagi nak tulis?... bukan taknak tulis panjang-panjang, memang nak tulis panjang-panjang, tapi itulah hmm...

No comments:

Post a Comment