03 January 2011

beruk boleh terbang, beruk boleh main skateboard!


eh weh, beruk jadian bersayap ni hebat tau, die main skate mengalahkan tony hawk, tony ja, bam margera, bob burnquist, mike mo capaldi, eric koston dan eric leong, tak lupe juge, die kalahkan aku, maknenye hebat la jugak die ni kan. Anyway, tahniah Albert Jeremy Rico (aku baru terfikir nak letak nama haha). Nama melayu dia Zakwan Hanif Taiga bin Abdul Bebiri.haa, aku selalu panggil dia Alan, tu kira nickname die lah haha. Tapi kesian die ni, name je ade bin, tapi sebenarnye, die yatim piatu, takde mak ayah. Die pernah kate kat aku, die nak rase ade mak ayah lepas aku cerite pasal mak ayah aku kat die, die kate die jeles, aku dapat tidur atas katil, ade rumah, ade orang bagi makan. Pastu aku cakap lagi, rugi jadi macam kau, kau jatuh dari tingkat berape pun tak mati, maknenye, takdelah syurga untuk kau..

haha, mengarut kan?.. ape yang aku nak sampaikan sebenarnye macam ni, kite boleh jadi hebat mengalahkan sesiape je dengan usaha dan doa, hargailah mak ayah sebelum terlambat, bersyukurlah atas nikmat yang diberi... itu lah sebenarnye, hehe

No comments:

Post a Comment