23 January 2011

Okay, malam ni apa pula?

Jalan kaki di tepi telaga,
Kaki cedera disodok naga
Malam ini malam buta,
Assalamualaikum pembuka bicara..

Siapa setuju kalau aku nak buat pantun setiap kali aku post? Kalau setuju cakap YO!.. Orang kate kalau senyum-senyum tu tanda setuju, jadi tak payah la cakap yo, senyum je cukup.haha..

Ok mari mulakan, apa yang aku nak cerite malam ni sebenarnye korang dah tau, cume aku nak ulang balik. Macam ni, aku bukan taknak cerite tapi itulah, hmm..

haha, aku takde cerita pun sebenarnya, jadi aku pilih tajuk secara rawak malam ni, dan aku akan huraikan, hehe... tajuknya tamiya,

Ape tu tamiya?.. tamiya tu jenama kerete mainan mase aku kecik-kecik dulu, atau lebih dikenali sebagai kerete dash, dulu aku minat la main kerete ni, beli pasang sendiri lepas tu letak bateri, on suis die, pastu gerak sendiri, sape punye laju, die la hebat, haha, lepas tu kan aku malas nak sambung, tengok gambar je lah eh, hahah, lagi satu post aku tunjuk korang video.

No comments:

Post a Comment